رئال مادرید به مندس اطلاع داده که جریمه 30 میلیون یورویی رونالدو را پرداخت نخواهد کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید به مندس اطلاع داده که جریمه 30 میلیون یورویی رونالدو را پرداخت نخواهد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید به مندس اطلاع داده که جریمه 30 میلیون یورویی رونالدو را پرداخت نخواهد کرد

مادریدی‌ها به مندس این را اطلاع داده‌اند که قراردادی جدید به همراه پرداخت جریمه دادستانی، منتفی‌ست.

طرفداری - باشگاه رئال مادرید که با تصمیم عجیب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی‌اش مبنی بر جدایی مواجه شده به ژرژ مندس، ایجنت این بازیکن اعلام کرده که خبری از پرداخت جریمه دادستانی توسط باشگاه نخواهد بود.

حالا دیگر تمام دنیا می‌داند رونالدو فکر جدایی از رئال مادرید به سرش زده است. اتهاماتی که به او درباره تخلفات مالیاتی زده می‌شود و سپس توسط دادستانی اسپانیا تایید شد، به شدت او را عصبانی کرده و باعث شده تا او کاملا روی ترک اسپانیا فکر کند. در این میان البته تصور رونالدو مبنی بر حمایت نه چندان کافی و وافی باشگاه از او در این جریان نیز مزید بر علت شده تا حالا جدایی فوق ستاره پرتغالی از کهکشانی‌ها شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

در این میان اما بسیاری معتقدند هدف رونالدو، وادار کردن باشگاه به ارائه قراردادی جدید با دستمزدی بهتر و البته، پرداخت جریمه تعیین شده توسط دادستانی‌ست. رونالدو اگر بپذیرد که چیزی حدود 30 میلیون یورو بپردازد، می‌تواند تا حدود زیادی خیالش را بابت پرونده تخلف مالیاتی‌اش راحت کند. اما فلورنتینو پرز چنین برنامه‌ای ندارد.

به گزارش mundodeportivo، رئال مادرید معتقد است مشکلات به وجود آمده برای رونالدو، مشکل خودش است و ربطی به باشگاه ندارد. اگرچه باشگاه نیز تا جایی که بتواند از فوق ستاره‌اش حمایت کرده و خواهد کرد. کهکشانی‌ها در این قضیه مصمم هستند و همین حالا به ژرژ مندس، مدیربرنامه‌های رونالدو اطلاع داده‌اند. بنابراین از حالا می‌توان گفت خبری از قرارداد جدید که باشگاه را موظف به پرداخت جریمه دادستانی کند، نخواهد بود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 18:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.